1 Haziran 2015 Pazartesi

Küçük Bir Rüya

Günaydın Dostlar,

Daha önceki bir yazımda çok fazla rüya görmediğimden, gördüğüm zaman da hep aynı üç dört rüyayı gördüğümden söz etmiştim. Gerçekten de ben çok fazla rüya görmem.
Biz çocukken bizim evde rüyaları annem görürdü ve zaman zaman kahvaltıda bize de anlatırdı. Birbiriyle alakası olmayan insanların aynı rüya içinde buluşmasından bıkmış usanmıştık.


Her seferinde, “Anne lütfen saçma sapan rüyalarını bize anlatıp durma.” diye karşı çıkardık. Sonra da “Hayırdır inşallah.” der olayı noktalardık.

Gelin görün ki bu sabah bir saçma rüya da ben anlatacağım. Daha yataktan kalkmadan biraz evvel gördüğüm için de rüya halen çok taze. Halen gülüyorum.

Olay şöyle gerçekleşiyor. Ben ve arkadaşlarım bir apartmanın üst katında teras gibi bir yerde duruyoruz. Başka insanlarda var ve bunlardan bir tanesi de Deniz Baykal. Yan apartmanın terasında da bir sürü insan var ve bunlardan bir tanesi de demirlerin üzerine oturmuş sürekli olarak Baykal’a laf atıyor.
Baykal hiç oralı olmuyor. Adam söylemediğini bırakmadı ama bizimkinin hiç umurunda değil. Duymuyormuş gibi davranıyor. Biz de şaşkın şaşkın olan biteni izliyoruz.
Bir müddet sonra Baykal daha fazla dayanamıyor ve yerden leblebi büyüklüğünde bir taş alıp adama atıyor. Taş gidip adamın kafasına çarpıyor ve adam apartmanın tepesinden düşüp ölüyor. Baykal bize bakıyor, biz Baykal’a bakıyoruz.

“Çocuklar gördünüz bit kadar bir taş attım ben masumum.” diyor. Aslında bit kadar taş attığı doğru ama adamın o taş yüzünden düştüğü de bir gerçek. Normal bir adam o kadarcık bir taşla aşağıya düşmez ama rüya bu, adamın düşeceği tuttu.

Bana gelip “Benim lehime şahitlik yap.” gibi bir şeyler söylüyor. Ben de “Ne gördüysem onu söylerim.” diye cevap veriyorum. Bu sefer bana kızıyor. “Ne gördün? Ne gördün?” diye bağırmaya başlıyor.
“Bit kadar taş attım, onu mu söyleyeceksin?” diye bağrınca ben de “Aynen öyle” diye cevap veriyorum. Ben ne gördümse onu söylerim. Ne eksik söylerim ne fazla.

Baykal’la bağrışırken sonunda uyandım. Bu sefer de bir gülme tuttu. Gülecek halim de yok ama sabah sabah epeyce bir güldüm. Siyasileri her gün ekranlarda görmenin bıkkınlığı Baykal olarak benim rüyama girdi.

İşin komik tarafı çok uzun zamandır Baykal hiç ortalarda da yok. Neden onu gördüm bilmiyorum. Bu işin uzmanı arkadaşlardan rüya yorumları bekliyorum. “Rüyanda Baykal’ı görmek” diye Google da arasa mıydım acaba?

Baykal, hem adamı düşürdü hem de bize bağırıp çağırdı. Taşın bit kadar olması bir şey değiştirmez, sonuçta sen düşürdün.
Siz, siz olun dostlar; leblebi kadar bile olsa kimseye taş atmayın. O taşın gidip de kimin başına çarpacağı hiç belli olmaz.

Sağlıklı kalın, mutlu kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder