25 Mart 2016 Cuma

İşkilli Büzük Dingilder...

Günaydın dostlar…

Ne anlama geldiğini bilmiyorum ama çocukların atasözleri sözlüğünden aldığıma göre çok da terbiyesiz bir anlamı yoktur herhalde diye düşünüyorum…
“Ulan”, desem benim okuyucularım hemen bana kızıyorlar. “Emin Bey, size hiç yakışmadı” gibi yorumlar alıyorum. Sizler kızmadan, ben hemen özür dileyeyim.


Açıklaması şu şekilde yapılmış:

Herhangi bir konuda tedirginliği olan ya da yaptığı işe inanmayan kimsenin kendisini belli edeceğini belirtmek üzere kullanılır.

Veya
Bir konuda zaten suçlu olmasından ya da kuruntusundan dolayı karşı tarafın da suçlu olduğunu ima etmesi üzerine alınan tavır için söylenmiş söz.

Reza amcanın başına gelenlerden sonra, sizce Amerika’ya gitmeden önce artık insanlar iki kere düşünüyor mudur? Hatta 3 kere…
Buna bağlayacağım başka bir konu yok. İçimden geldi paylaşayım dedim.

Sağlıklı kalın, mutlu kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder