14 Mayıs 2014 Çarşamba

40 Gün Oyun Oynama...

40 gün oyun oynama. 40 gün boyunca ne oyun oyna, ne de kimseyi oyun oynamaya çağır.


Başarabilir misin, yapabilir misin? Rahmetlilerin, kırkı çıkana kadar, oyun oynamadan durabilir misin?

Senden, Afyon dağlarında, ülkeyi kurtarmak için çıplak ayakla, boş mideyle düşmana saldırıp ölmeni istemiyorum. Manisa’nın madenlerinde yerin 2 km altında gazdan boğularak, nefessiz kalarak ölmeni de istemiyorum.

Sadece, 40 gün boyunca oyun oynamadan, fal bakmadan, okey atmadan, savaşlar yapmadan, tavuklar yetiştirmeden durabilmeni istiyorum. Bu, çok mu zor?
Bu oyunları, bende seviyorum ve oynuyorum ama 40 gün boyunca hiçbir türlü oyuna elimi sürmeyeceğim. Bu kesinlikle hiçbir oyuna karşı bir tepki değil. Dediğim gibi, bende çok seviyorum. Sadece, ucuz hayatlar ülkesinde yaşamını kaybeden kardeşlerimize ve akşam babaları eve gelmediği için ağlayan çocuklarına bir saygı…

Emin, yapabilirse sen de yapabilirsin. Gidenler tabi ki geri gelmeyecek ama rahmetli olan işçi kardeşlerimizin hatıratına, bu kadarcık bir saygıyı gösterebilmeliyiz. Soma’da küçük Ayşe, Fatma, Ahmet, Mehmet ,oyuncak bebeğine sarılmış ağlarken, ben burada, dünya umurumda olmayan ruhsuz bir insan gibi oyun oynayamam…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder