11 Mart 2014 Salı

Özür Dilerim Berkin

Günaydın Dostlar,

Özür diliyorum senden güzel çocuk.
Minik Berkin aslında ne sana söyleyebilecek bir şeyim var, ne de bunları söylemeye yüzüm var ama yine de bu sabah kalbimden geçenleri seninle paylaşmak istiyorum.

Sen iki yüz altmış dokuz gün boyunca direnirken senin için hiçbir şey yapamadığımız için senden özür diliyorum.
 
Minicik elinde, minicik paran ekmek almaya giderken seni koruyamadığımız için senden özür diliyorum.
O hain fişek başına geldiğinde avucunun içinde sımsıkı tuttuğun ekmek parası değil, sanki ümitlerindi.

O hiç gerçekleşemeyecek hayallerine, umutlarına, rüyalarına sahip çıkamadığımız için senden özür diliyorum.

Senin cennette ebedi istirahatine çekildiğin bu günde, bir gram uyanmayacağımızı, bir gram akıllanmayacağımızı bildiğim için senden özür diliyorum.
“Sen uyudun ama biz uyandık.” demeyi çok isterdim ama sana yalan söyleyemem.

Dışarıdan akıtılan gözyaşları belki bir gün bitecek ama seni sevenlerin, yakınlarının ömürlerinin son günlerine kadar içlerinde akıtacakları gözyaşlarını durduramayacağımız için senden özür diliyorum.
Odanda seni bekleyen gözü yaşlı minik eşyaların için senden özür diliyorum.

Her zamanki balık hafızamızla bu akşam oturup dünkü maçta neden kavga çıktığını tartışacağımız için senden özür diliyorum.
Bir yandan da sana kızgınım be Berkin! Günlerdir, aylardır seni bekledik. Neden bir ekmek alıp dönemedin? Hepimiz bekledik, umutla bekledik, çok kalabalık bekledik. O ekmeği alıp dönmeni çok bekledik. Getirseydin o ekmek dünyanın en tatlı ekmeği olacaktı.

Yazımı okuduğunu biliyorum, hissediyorum. Biliyor musun bu ülke karanlık bu sabah, mutsuz bu sabah, kendini kötü hissediyor bu sabah.
Sen benim kalbimde artık ölümsüzsün. Mekânın cennet olsun güzel kardeşim.

Sağlıklı kalın, mutlu kalın…
 

4 yorum:

  1. kalemıne sağlık Aykut'cum.. çok üzgünüm çok..

    YanıtlaSil
  2. Biliyor musun bu ülke karanlık bu sabah, mutsuz bu sabah, kendini kötü hissediyor bu sabah…Allah bu milete akil Berkin"in ailesine ise sonsuz sabirlar versin :(

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Dostlar,
    Yazılarımı Twitter'da AykutEvrankaya sayfasında, Facebook'ta Sabah Sabah Evrankaya sayfasında, LinkedIn'de Emin Evrankaya sayfasında takip edebilirsiniz.
    Sağlıklı kalın, mutlu kalın...

    YanıtlaSil